Reklamacje i zwroty

REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI

1. W przypadku stwierdzenia fabrycznej usterki towaru lub niezgodności z zamówieniem należy niezwłocznie skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie.

2. Aby dokonać reklamacji towaru należy wypełnić formularz reklamacji i wysłać go w formie elektronicznej na nasz adres mailowy fenwoodmeble@gmail.com . Reklamacji można także dokonać w formie papierowej wysyłając poprawnie wypełniony formularz na adres siedziby firmy lub dostarczając osobiście.

3. Formularz udostępniony w zakładce 'reklamacje i zwroty' u dołu strony jest preferowanym sposobem komunikacji pomiędzy Klientem a firmą FENWOOD MEBLE Dariusz Pierzyna. w innych przypadkach termin realizacji może ulec wydłużeniu. Więcej na temat terminów reklamacji w pkt. 5.

4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba że ustalono inaczej.

5. Czas rozpatrzenia może różnić się w zależności od rodzaju usterki, komunikacji z klientem lub rodzaju towaru. Średni czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14dni roboczych, maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji w wypadkach szczególnych to 90 dni.

6. O rozpatrzeniu reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.

7. W przypadku uszkodzenia produktu poprzez użytkowanie przez Klienta niezgodne z przeznaczeniem lub podczas wnoszenia produktu reklamacje nie będą rozpatrywane, chyba że ustalono inaczej.

8. Uszkodzone elementy danego produktu nie powinny być montowane, po zamontowaniu uszkodzonego elementu traci on możliwość do bezpłatnej reklamacji. Elementy należy sprawdzić przez przystąpieniem do montażu. 

9. Warunkiem wykonania naprawy gwarancyjnej jest dokonanie przez Klienta uzasadnionego i zgodnego z powyższymi wymogami zgłoszenia reklamacyjnego.



Pobierz formularz zwrotu

Pobierz formularz reklamacyjny

Pobierz formularz odstąpienia od umowy